1/2
1/2
1/2
1/2

Doe mee, ontwerp een plak-tattoo met de Stoepkrijtwedstrijd!

Het Jeugdcultuurfonds organiseert tijdens de Activiteitenmarkt Houten een bijzondere stoepkrijt wedstrijd. Alle kinderen wordt gevraagd om hun favoriete dier te tekenen voor het Jeugdcultuurfonds. Het winnende ontwerp wordt door het Jeugdcultuurfonds gebruikt en er wordt een plak-tattoo van gemaakt. Help het Jeugdcultuurfonds, voeg jouw dier toe aan onze beestenboel!

 

In Nederland groeien ruim 400.000 kinderen op in armoede. Dat betekent dat er thuis geen geld is voor speelgoed, kleding en leuke uitjes. En al helemaal niet voor creatieve hobby's zoals muziekles, dansles of tekenles. Dat is jammer, want iets creatiefs doen is belangrijk voor de ontwikkeling van kinderen. Het Jeugdcultuurfonds helpt kinderen uit gezinnen waar geen geld is voor dans, muziek of andere creatieve lessen.

 

Ontwerp je eigen dier tijdens de Activiteitenmarkt

De professionele ontwerper van het Jeugdcultuurfonds heeft een hond, uil, leeuw, vos en vogel bedacht en er ook plak-tattoos van gemaakt. Vind je ze leuk? Doe dan mee aan de wedstrijd en ontwerp je eigen dier.  Het leukste dier wordt door het Jeugdcultuurfonds toegevoegd aan onze beestenboel.  En er wordt een plak-tattoo van gemaakt. Zo lopen er straks allemaal kinderen rond met een plak-tattoo van jouw ontworpen dier!

 

Hoe werkt het?

Tijdens de tekenwedstrijd worden van alle tekeningen foto’s gemaakt en op Facebook (ontwerp je dier - Jeugdcultuurfonds) gezet. Het aantal likes en een deskundige jury (met daarin o.a. de professionele ontwerper van het Jeugdcultuurfonds, de directeur van het Jeugdcultuurfonds en de directeur van het Frans Hals Museum) bepalen uiteindelijk de winnaar. Het winnende ontwerp wordt toegevoegd aan de al bestaande Jeugdcultuurfonds-dieren en er wordt een plak-tattoo van gemaakt. Als de plak-tattoo klaar is wordt de winnaar uitgenodigd om helemaal volgeplakt te worden door zijn of haar eigen plak-tattoo, samen met vrienden en vriendinnen.

© 2013 by Events2movE

  • w-facebook
  • Twitter Clean